czwartek, 23 października 2014

Pierwszy projekt denko!


Cześć!
Dziś - jak widzicie w opisie - mój pierwszy projekt denko! Dla tych, którzy nie wiedzą - będzie to zbiorcza recenzja produktów, które w ostatnim czasie zużyłam. Cieszę się, że mogę wreszcie to opisać, bo w końcu te puste opakowania trafią do kosza! :)

Na pierwszy ogień produkt z którym zdecydowanie się nie polubiłam, czyli
Alterra, Duschpeeling Papaya & Bio - Kokos. 

Jak wiadomo, jest to produkt marki własnej Rossmanna. Ogólnie markę Alterra bardzo lubię za ich szampony i pomadkę ochronną. Niestety ten produkt - o ile posiada naturalny kokos w postaci wiórek kokosowych, które dają efekt delikatnego złuszczanie - cechuje się również mocno alkoholowym zapachem, któremu mówię zdecydowanie: Nie! Wydajność? Nie wiem chciałam zużyć go jak najszybciej! Jedynym plusem jaki widzę to niska cena (w promocji ok. 7 zł). To jednak nie wystarczy, abym skusiła się na jego zakup ponownie. 


Skoro już o peelingach... 

Farmona, Cukrowy peeling do ciała wiśnia i porzeczka

Piękny zapach, świetne złuszczanie, wygodny w użyciu i dość wydajny, ale to też jedyne plusy. W składzie zawiera się parafina, która daje efekt złudnego nawilżenia, a tak naprawdę zostawia tłustą i nieprzyjemną warstwę na skórze. Cóż... poszukiwania dobrego peelingu trwają nadal.

Żeby nie było tak źle:
Nivea Visage, Żel rozgrzewający głęboko oczyszczający

Bardzo dobrze oczyszcza (fajne ciepełko!). Stosowałam go zazwyczaj wieczorem. Starczył mi an bardzo długo. Pozostawiał efekt dobrze oczyszczonej, gładkiej skóry. Myślę, że jeszcze do niego wrócę. 

Nivea Deodorant, Fresh Natural Spray

Nie mam swojego ulubionego antyperspirantu,ale chętnie sięgam po Niveę. Fajny świeży zapach. Czy utrzymuje się 48h? Nie wiem, nie sprawdzałam:) 

I na koniec mój hit!
Płyn micelarny - Bourjois
Wydajny, świetnie oczyszcza twarz z makijażu, delikatny, bez zapachu, nie uczula, nie podrażnia, nie szczypie w oczy i nie wysusza. Po prostu rewelacyjny! Kupuję opakowanie za opakowaniem, a to mówi chyba samo za siebie.

Mam nadzieję, że notka się podoba.  Wciąż uczę się dodawać i obrabiać zdjęcia... Zdaję sobie sprawę, że są jeszcze dalekie od ideału, ale myślę, że będzie coraz lepiej! 
Dziękuję za poświęcony czas.

Pozdrawiam,
Blondlove

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger