poniedziałek, 22 września 2014

Pierwsze wrażenie - Glossfinity Max Factor

Cześć!
Dziś pierwsza recenzja, a raczej pierwsze wrażenie:D
Lubię mieć pomalowane paznokcie, jakoś czuję się wtedy bardziej zadbana. Mam wrażenie, że pomalowane paznokcie odciągają wrażenie od moich zaniedbanych skórek, za które z góry przepraszam! (skórki drapię na tle nerwowym:( tak, wiem - to okropne! tak, walczę z tym! tak, jest coraz lepiej! :)). Denerwuje mnie jednak jak lakier zaczyna odpryskiwać po zaledwie kilku dniach. Najczęściej z tego powodu przed ważną uroczystością idę do kosmetyczki, która moje dłonie doprowadza do perfekcji i efekt utrzymuje się wystarczająco długo!
Jeżeli maluje paznokcie, to najczęściej na kolory w odcieniach różu, czerwieni czy czasem też niebieskiego lub złota.
Lakier Max Factor "podkradłam" mojej mamie. Urzekł mnie jego kolor i obietnica trwałości. Kolor na zdjęciach bardzo blisko oddaje oryginalny odcień. Jest to coś pomiędzy koralem a różem. Bardzo efektowny.



Nakłada się bardzo gładko. Już przy pierwszej warstwie ładnie kryje, choć efekt tafli uzyskujemy przy warstwie drugiej. Minusem jest jednak bardzo mały pędzelek, który nabiera jak dla mnie za mało lakieru. Choć z drugiej strony jest bardzo precyzyjny. 


Pojemność lakieru jest spora, a jeżeli chodzi o cenę to aktualnie znajduje się on na promocji w drogeriach Rossmann i kosztuje 19.99 zł. Klik


Podsumowując:) Bardzo efektowny lakier o ładnym wykończeniu. Jak dla mnie, to bez promocji trochę drogi (ok. 30 zł). Zobaczymy jednak czy efekt będzie się utrzymywał do 7 dni, jak obiecuje producent - bez odprysków. Nałożyłam go na odżywkę z Eveline Nail Therapy 8w1 i bez TopCoatu.

Pozdrawiam, 
Blondlove

PS. Lakier trzymał się na paznokciach bez naruszenia 2 dni. Myślę, że to jednak dość krótko jak na obietnice producenta, choć muszę zwrócić uwagę na fakt iż mam bardzo słabe paznokcie, rozdwajające się na końcówkach... Może gdybym nałożyła jakiś lakier wierzchni to trzymałby się o wiele dłużej. Ogólnie oceniam go na 4 z minusem. Choć nie ukrywam, że zawyża ocenę jego przepiękny kolor!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger