czwartek, 28 lipca 2016

Wyzwanie | Black&White

Cześć,
dziś mam dla Was makijaż zmalowany na wyzwanie dla Agnieszki z bloga Kociołek Rozmaitości. Oczywiście pierwszego nie zmalowałam, bo byłam chora, a drugiego nie wysłałam. Brawo ja! :) Ale nie szkodzi. Zupełnie nie przeszkadza mi to, aby śledzić prace innych i malować dla siebie i Was w ramach poszczególnych tematów!:) Wyzwanie opiera się na piosenkach i ten jest inspirowany właśnie "hiciorem" zespołu Kombi. Piszę w ", bo już dawno ten utwór mi się przesłuchał, przejadł i po prostu mam przesyt. 
Makijaż to delikatne cut crease - pierwsze w moim życiu! Nigdy nawet nie próbowałam, ale tym razem się przemogłam i będę eksperymentować dalej. 
Na ustach mam moją nowość, w której już jestem zakochana - Bell, Moroccan Dream, Matte Liquid Lipstick ♥ w odcieniu 03, czyli piękny zgaszony róż. Będzie osobna recenzja, więc wypatrujcie! :) 
Jak Wam się podoba?

4 komentarze:

  1. Black&White zawsze na tak :)
    Pomadka pięknie prezentuje się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny makijaż, koniecznie baw się dalej! :)
    Szminkę też mam, niestety szybko wyciera mi się od wnętrza ust, co mnie drażni, bo poza tym jest całkiem fajna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie zmalowane :) Ja choruje na te pomadki z Bell bo mają przepiękne opakowania a ja to taka sroka jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż :) zapraszam cię też na moje wyzwanie: http://zaprojektujswojswiat.blogspot.com/2016/07/wakacyjne-wyzwanie-makijazowe.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger