poniedziałek, 18 grudnia 2017

#blogmas 2017 | Makijaż świąteczny | Odsłona pierwsza

   Dziś mam dla Was pierwszą propozycję makijażu świątecznego w takich dość nieoczywistych fioleto-bordach. W sumie to sama nawet nie wiem jak go określić kolorystycznie. Jeżeli obserwujecie mnie na Instagramie (zachęcam nieśmiało) to pewnie już go widzieliście, ale chciałam Wam go pokazać trochę bliżej i trochę bardziej. 
 
Jeżeli chodzi o kosmetyki to użyłam:
- podkład Lock It Kat von D w odcieniu 43 warm. Nie lubimy się z nim zupełnie. U mnie zapewne bardziej sprawdzi się do mieszania z innymi niż sam w sobie. 
- korektor Mary Kay w odcieniu Light Ivory
- puder Affect Cosmetics prasowany w odcieniu 001. 
- konturowanie: Bahama Mama, theBalm i Kobo, Nubian Desert
- róż z palety róży Nyx
- rozświetlacz Mary Lou, theBalm
- brwi - kredka Catrice w odcieniu dont let mi brown
Oczy to:
- paleta Tune Cosmetics (brązy, czerń i róż),
- Huda Beauty, Desert Dusk (błyski, brązy, bordo)
- Too Faced, Sweet Peach (brzoskwiniowy do roztarcia załamania)
- TopShop, Holograph
- MySecret, pojedynczy cień matowy 505
- Ardell, Demi Wispies
- Glitter Primer Nyx
Na ustach kredka Golden Rose 10
Podoba Wam się?

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger