czwartek, 18 września 2014

DIY - Kalendarz

Cześć!
Dziś moje małe dzieło z którego jestem dumna! Ostatnio jedna z moich uczelnianych koleżanek miała urodziny, a że najlepsze prezenty to te zrobione samemu od serca, to wzięłam się do roboty. Sami zobaczcie co z tego wyszło! 

Przed każdą pracą i w trakcie jak zwykle bajzel:D
Kalendarz przed:

i po:


Wszystkie materiały zakupiłam w Empiku:) Prezent trafił już do adresata i mam nadzieję, że będzie służyć przez cały rok!:D

Pozdrawiam,
Blondlove


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger