czwartek, 18 września 2014

Zacznijmy od początku..

Cześć!

Tak chyba jest dobrze:) To mój pierwszy blogowy wpis, więc bądźcie łaskawi!
Co prawda, z myślą o założeniu bloga nosilam się już od bardzo długiego czasu, ale dopiero dziś poszłam za ciosem i utworzyłam konto. Nie wiem czy będę regularna, nie wiem czy będzie to przyjemne do czytania, nie wiem jeszcze czy to ma sens... Ale jak mówią: Nie przekonasz się póki nie spróbujesz! 
Blog będzie o wszystkim i o niczym! O tym co jest bliskie mojemu sercu lub czego kompletnie nie rozumiem, o tym co mnie inspiruje i o tym co demotywuje, o tym co kocham i o tym czego nie cierpię... Dlatego zapraszam do śledzenia. 

Pozdrawiam, 
Blondlove 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger