niedziela, 20 września 2015

Silna i wyjątkowa kobieta - box wrześniowy + zapominalstwa c.d.

Cześć,
post zacznę dziś od zapominalstwa, aby znów nie zapomnieć! Hah!:) Teraz wszystko jest możliwe:) Wyobraźcie sobie, że dwa dni temu, czyli 18 września mój blog obchodził swoje 1 urodziny! Sama w to nie wierzę! Czas na szybkie podsumowanie:


Rok blogowania, czyli...
110 postów (Wow!)
111 cudownych obserwatorów <3
ponad 54 tysiące wyświetleń <3 <3
188 Przesympatycznych Lubisiów na Facebooku <3
178 obserwatorów na Instagram
2 współprace (!)
ponad 1000 komentarzy i...
tysiące uśmiechów na twarzy, gdy widziałam jakąkolwiek Waszą aktywność!

DZIĘKUJĘ!!!

a sobie życzę... aby ten blog wciąż był miejscem, gdzie mogę realizować swoją pasję, dzielić się z Wami moimi przemyśleniami i wciąż sprawiał radość zarówno mi jak i Wam!:))) 

Z ciekawostek:

Pierwszy post jaki się ukazał - klik
 Najczęściej czytany post- klik

UWAGA!

Chętnie przyjmę wszelkie uwagi dotyczące przyszłości bloga:) Skargi, zażalenia, życzenia, sugestie, przemyślenia... Jeżeli takowe się nasuwają, zapraszam do komentowania lub o mail:)

Czas na beGLOSSY. Obiecałam, że pokażę Wam zawartość wrześniowego pudełka. Pudełko jest edycją - jak sami napisali - skierowaną do silnych i wyjątkowych kobiet.
W środku, po rozpakowaniu wygląda to tak:
Pudełko lekkie, po otwarciu moją uwagę od razu przyciągnęła firma BingoSpa, bo jakoś tak bardzo byłam ciekawa ich  produktów.
BINGOSPA, Collagen Shower Cream
"Zawiera kolagen zapobiegający utracie jędrności i elastyczności skóry oraz algi morskie, które nawilżają skórę i nadają jej miękkość oraz elastyczność"

Bardzo ładnie pachnie, pojemność niewielka... i wiecie co? Pisząc ostatnie zdanie sprawdziłam na kartce pojemność produktu pełnowymiarowego i okazuje się, że to 150 ml to pełny produkt! Trochę rozczarowanie... Nie sądzicie, że żele pod prysznic pełnowymiarowe (!!!) powinny być nieco większe?


Cena: 16 zł/150 ml

BEAVER PROFESSIONAL, Regenerująca odżywka do włosów
"Intensywnie regeneruje, nawilża i zmiękcza włosy. Chroni kolor wydobywając jego świetlistość i blask. Ułatwia rozczesywanie i układanie."

Okej, odżywki lubię. Nie przeszkadza mi ich nadmiar, bo akurat zapuszczam włosy i staram się o nie dbać używając różniastych produktów chroniących, regenerujących, odżywiających. Kolejna na pewno nie będzie mi zbywać:)


Cena: 41,90 zł/210 ml - w pudełku produkt o pojemności 40 ml

COLOR CLUB, Lakier do paznokci
"Wysokiej jakości lakiery do paznokci zapewniają intensywny kolor, trwałość i nieustanny połysk. Nie zawierają Toluenu, Formaldehydu i DBP."

Uwielbiam te opisy lakierów do paznokci... :)))) Cud, miód, malina! Mucha nie siada!:)))) Nieistotne:D W każdym razie, choć raz dostałam lakier w neutralnym kolorze!:))) I już go nie mam... bo oddałam go Mamie. I nie dlatego, że mi się nie podobał (wręcz przeciwnie), ale dlatego, że po pierwsze: nie mogę aktualnie malować paznokci i po drugie: Moja Mama bardzo lubi takie kolory na paznokciach. Pomalowała już jeden paznokieć i jedna warstwa jest wystarczająco kryjąca, więc jest w porządku, a dodatkowo... zwróćcie uwagę na ten przesłodki detal na zakrętce. Niby kwiatek, a jednak cieszą oko takie szczegóły.


Cena: 16,99 zł/15 ml

CLARENA, Boracay Body Cream
"Krem do ciała zawierający Hydromanil i Pentavin, które nawilżają i odbudowują płaszcz hydrolipidowy skóry, gwarantując uczucie świeżości."

Konsystencja gęsta, ale lekka. Zapach bardzo intensywny. Na początku wydawał mi się ładny, ale po dłuższym czasie jednak jest trochę duszący... Jeszcze nie wiem co o nim myśleć... 


Cena: 49 zł/200 ml - w pudełku produkt o pojemności 30 ml

AURIGA, Flavo - C serum
"Dzięki zawartości 8% witaminy C i wyciągu z Ginko biloba stymuluje syntezę włókien kolagenu oraz elastyny. Rozjaśnia skórę i działa przeciwrodnikowo."

Nie miałam jeszcze nigdy serum do twarzy i nie wiem czy tak ma być, ale to ma bardzo specyficzny, nieprzyjemny zapach... Mimo wszystko wypróbuję jutro rano.


Cena: 139 zł/30 ml - w pudełku produkt o pojemności 3 ml

LAMBRE, Satynowe Trio do oczu
"Atłasowe cienie pasują do każdej karnacji, a ich tekstura zapewnia efektywność tworzenia makijażu w każdym wieku."

Nie dotykałam, nie sprawdzałam... Zapraszam na pierwsze wrażenie i makijaż w środę:) 


Cena: 23,50 zł/6 g 

Na koniec pokazuję próbki od EFEKTIMA PHARMACARE, które też znalazły się w tym pudełku. Ich testu na pewno nie zobaczycie, bo ja po prostu nie używam samoopalaczy... Chyba, że natchnie mnie sprawdzić na nogach, ale nie sądzę...

Co sądzę o pudełku?

Nie będzie to raczej pochlebna opinia... Trzy produkty pełnowymiarowe - lakier, żel pod prysznic i cienie do powiek oraz trzy produkty mniejsze - odżywka, krem do ciała, miniaturowe serum. Trochę słabo... Dodatkowo czytając opisy do tych kosmetyków poczułam się jakoś tak starzej. Wszędzie kolagen, dodawanie blasku, uelastycznienie ciała... Jejku, czy naprawdę we wrześniu, po wakacjach kobiety czują się niekomfortowo, zaniedbane lub gorzej? Wydawało mi się, że po wakacjach powinnyśmy być wypoczęte, a piękne zawsze!:))))


Co sądzicie? Może macie podobne wrażenie albo zupełnie odwrotne. Dajcie znać:) 

Pozdrawiam,
Blondlove

8 komentarzy:

  1. Życzę kolejnych lat w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości :) Lakier ma śliczny kolor :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też rocznica bloga! :) życzę nam kolejnych wspaniałych lat w blogosferze :) kosmetyki ciekawe, lakier mnie urzekl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę:)))) To - wytrwałości, samozaparcia i radości z blogowania dla nas obu!:)))

      Usuń
  4. Ja dostałam wersję A z której jestem zadowolona. :)
    Niestety lakier do paznokci w moim przypadku, po trzech warstwach nie kryje.. Po za tym jest ok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama w takich lakierach nie lubi pełnego krycia, a ja na razie nie mogę się wypowiedzieć:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger