poniedziałek, 2 maja 2016

Wyniki wyzwania - losuję zwycięzców! :)

Cześć,
mam nadzieję, że majóweczka upływa Wam w bardzo miłej atmosferze i w pięknym otoczeniu przyrody. U nas dziś było bardzo sennie... Miałam dziś nagrywać dla Was filmik, ale moja cera zakwitła na wiosnę wraz z majem, więc sami rozumiecie...:)))) Cały dzień spędziłam w dresie i bez makijażu. Czasem trzeba! A co!:) 

Czas dziś na podsumowanie. Powyżej widzicie kolaż złożony z moich prac wyzwaniowych. Zadowolona jestem z każdej, ale chyba najbardziej z drugiej:) Obiecałam, że na koniec wśród osób, które doślą pracę w każdym tygodniu, wylosuję jedną, która otrzyma ode mnie niespodziankę. Takich osób oprócz mnie, było 5:) 


Dziewczyny, dałyśmy czadu! Długo zastanawiałam się co wysłać jednej z Was, ale dziś wchodząc na mintishop.pl  zobaczyłam nową czekoladkę MUR w koralowo-czekoladowych odcieniach i stwierdziłam, że jest przepiękna. Sama bym taką chciała dostać, więc myślę, że to dobry pomysł. Ja przy kolejnych zakupach ją sobie wkliknę:) 

Okej. Losuję. Zrobię to za pomocą internetowego generatora liczb: 

Gratuluję... 
Dominika! 
Czekam na adres do wysyłki!:) 
Mam nadzieję, że będziesz zadowolona!:) 

Oprócz tego mam małą niespodziankę dla dwóch osób, które choćby jednym makijażem zasiliły grono współtwórców tego wyzwania. Jednej zostanie wysłany rozświetlacz My Secret (mój ukochany), a drugiej paletka czterech szalonych cieni również My Secret. 
Losowanie na tych samych zasadach, co wcześniej. 

Gratuluję... 
Asia - Nihil Novi 
i
Klaudyna
czekam na adresy do wysyłki:) 

Nagrody są nowe i nieużywane. 

Bardzo dziękuję wszystkim za udział i obserwację naszych poczynań! 
Miłego! 

5 komentarzy:

  1. Wow, bardzo mi miło :) Dziękuję i gratuluję wszystkim uczestniczkom! Wyzwanie było świetne i chętnie wrócę do tej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się bawiłam - gratulacje dla wygranych♡czekam na kolejne wyzwanie ^^ niech moc będzie z Nami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje ;) makijaże przepiękne...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje dziewczynom :) a wyzwanie bylo ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger