środa, 7 grudnia 2016

#blogmas2016 | inspiracje | dekoracje świąteczne

Cześć,
z racji tego, że Święta już niedługo, to zaczynam się zastanawiać jak udekorować swoje mieszkanie. Uwielbiam klimat Bożego Narodzenia i towarzyszące mu ozdoby. Choinka - wiadomo, ale co jeszcze? Dzielę się z Wami tym, co znalazłam na moich dwóch ulubionych portalach: zszywka.pl i stylowi.pl :) Zapraszam!

- wieńce i stroiki
Są przepiękne i bardzo kojarzą się właśnie ze świętami. Z pewnością będę miała zwykły z choinki zakupiony na lokalnym targu przyozdobiony światełkami led i może suszonymi pomarańczami. Podobają mi się też stroiki stołowe. 
- ozdoby w szkle
Mam stare akwarium, w którym teraz zaaranżowałam na ozdobę jesienną z udziałem suchych wrzosów i świecy, ale bliżej Gwiazdki będę chciała zamienić tę kulę w coś ośnieżonego. Podoba mi się coś takiego, jak znalazłam:


- świece na przytulne wieczory
Po prostu:) Na tacy, talerzu, na stole... Prosto, a efektownie:)

- girlandy 
Te do okien, na karnisze czy w każdym innym dogodnym miejscu. Patrzcie jakie fajne inspiracje znalazłam:
W tę kategorię wrzucę jeszcze podwieszane ozdoby:
- pomysł na alternatywną choinkę
Gdy nie ma miejsca, możliwości lub chcemy mieć choinek w domu więcej:) Kto nam zabroni? :D
- ozdoby choinkowe
Stawiam na naturalne, drewniane, materiałowe i każde, które w zetknięciu z dzieckiem nadto nie ucierpią i nie spowodują niebezpieczeństwa. Materiałowe serduszka w zeszłym roku uszyła mi Mama, ale podobają mi się też te proste choineczki.


To by było tyle. 
Mam nadzieję, że te grafiki są czytelne:)
Zainspirowałam?
Siebie bardzo!

21 komentarzy:

  1. Śliczne inspirujące ozdoby :) Aż mnie naszło na zrobienie czegoś na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobał mi się ten łańcuch z skórki pomarańczy :) U mnie dawniej ubierało się choinkę, gdy z siostrą byłyśmy małe, teraz zaś mama stawia malutkie drzewko, które chowa zaraz po świętach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie świat bez dużej choinki, a od zeszłego roku mamy żywe drzewko:)

      Usuń
  3. świetne inspiracje znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąteczne diy to chyba najfajniejszy punkt wyzwania😊 tyle inspiracji można zaczerpnąć😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja będę też coś robić sama, ale to bliżej świąt :)

      Usuń
  5. Piękne ozdoby, ale już widzę jak moje kochane koty niszczą to wszystko ;P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obawiam się małych rączek córeczki:))) będzie zabawnie:)

      Usuń
  6. Te dekoracje w szkle i świece skradły moje serce ;) Wyglądają tak elegancko, ale tworzą idealny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Mnie też się podobają:) mają to coś;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że chyba szyszek już nie znajdę...

      Usuń
  8. Jestem ogromną fanką wszelkich dekoracji z szyszek i pomarańczy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham robić ozdoby świąteczne , wieńce chyba najbardziej i wydaje mi się ze nawet nieźle mi wychodzą.Musze wykombinować jeszcze coś z butelki po winie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger