wtorek, 18 kwietnia 2017

Nastrojona na zieleń...

Cześć,
no dobra. Koniec tego leniuchowania. Czas wrócić do blogosfery i do regularności. Powiem Wam jednak, że lubię taki krótkie przerwy - nabieram wtedy dystansu i zbieram pomysły na kolejne miesiące. Chodzi mi po głowie znów jakieś fajne wyzwanie makijażowe. Byłby ktoś chętny? :D Dziś mam dla Was kilka zdjęć z dzisiejszym makijażem, do którego zainspirowały mnie zielenie z paletki Eyes Like Angel, którą pokazywałam Wam tutaj.  
W wewnętrznych kącikach użyłam cienia my Secret Glam&Shine w odcieniu numer 7. Bliżej możecie go zobaczyć tutaj.  
A na usta powędrowała pomadka K Lips z Lovely w kolorze Sweety, którą opisałam tutaj. 
Zielony cień do zielonych oczu? W tym wypadku to przechodzi, bo miedź w kącikach fajnie moim zdaniem skontrastowała ten makijaż i uchroniła go przed mdłością. 

Dajcie znać czy lubicie takie połączenia 
o czym chętnie poczytalibyście na blogu?

2 komentarze:

  1. Masz coś wyjątkowego w oczach. A makijaż ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuję:) mam nadzieję, że w tym wypadku "wyjątkowy" to coś pozytywnego ❤

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger