poniedziałek, 22 maja 2017

Wiosenne wyzwanie makijażowe | Cat eye

Cześć,
dziś mam dla Was kolejny makijaż z wyzwania makijażowego. Zachęcam do udziału w następnych zadaniach. Tym razem jest to Kocie oko... a u mnie nawet trochę więcej... zresztą zobaczcie sami:) 
Kobieta kot - swoje drogi, swoje ścieżki. Pod prąd. Użyłam głównie czarnej kredki Sensique, Palety Zoeva, Smoky i granatowego pigmentu z MySecret.
Wersja całościowa zupełnie niewyjściowa - no chyba, że  na jakąś tematyczną imprezę. Samo oko natomiast świetnie broniłoby się w makijażach wieczorowych.

Podoba Wam się takie kreatywne podejście?

6 komentarzy:

  1. Świetny makijaż. Podoba mi się takie mocne podkreślenie oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz uroczo :) Super oko, przydałoby się zbliżenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, masz rację! Zbliżenie byłoby super, ale zapomniałam... Dziękuję <3

      Usuń
  3. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to miałam napisać, że słodko, bo taki pyszczek kotka <3 Ale jak zobaczyłam te oczy *-* Drapieżnie :D Hah, bardzo mi się podoba; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger