poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Tydzień IV - Podsumowanie - Zainspiruj się!

Cześć,
znów Was troszkę przetrzymałam, ale już jest!:)) Zawsze wrzucam na początek to samo zdjęcie, aby nie zdradzać tego, co jest celem tych postów, czyli elementu zaskoczenia!:))) A ten post jest wyjątkowy, w tym tygodniu miałyśmy się zainspirować otoczeniem w szerokim tego słowa znaczeniu. Ładny jasiek, tapeta, kanapa, widok, kwiatek, obrazek w necie... dosłownie cokolwiek!:) Jeżeli jesteście ciekawi co nas zainspirowało do stworzenia makijażu i jednej charakteryzacji, to zapraszam dalej.

Magda Kalakteryzacje
Charakteryzacja Kalakteryzacja:) Magda napisała: Ja nie wiem, co siedzi u mnie w głowie. Nie wiem. Ale wiem, że z ręki kluje się krwawo jakiś obcy. W sumie tylko jego buźka:P Inspiracja z internetu, bo nie wiedziałam jak inaczej zilustrować to, co mi się w głowie urodziło xD Ja też nie wiem, co siedzi Ci w głowie, ale wiem że to wygląda poważnie!:)) 

Nihil Novi
Tym razem zainspirowałam się flakonem jednego z moich ulubionych zapachów- Lolita Lempicka. Asia jak zawsze dopracowana w każdym szczególe!:) Pięknie! 

Magdalena
Zainspirowana Zachciankową Sówką! W sumie to teraz Magdzia jest nie tylko współtworzącą Zachciankę, ale także jest jej chodzącą reklamą!:))) Bardzo mi się podoba!:)

Paulina

Komentarz od Pauliny: "jest wiosna - wiosenna bluzka - to i makijaż wiosenny i kolorowy! Taki jak lubię :))" Bardzo delikatny i dziewczęcy. Pastelowe kolory idealne na wiosnę!:)

Dominika
Tym razem moją inspiracją została kreskówka - jeden z filtrów Snapchat :) To jest hit! Naprawdę! Idealne odwzorowanie. Szczerze napisawszy to na początku długo zastanawiałam się który to oryginał! Ale makijaż Dominiki zdecydowanie przebił oryginał i naprawdę jestem ogromną fanką tego odwzorowania!!! Rewelacja!

I na końcu oczywiście ja!:) 
♥ Zainspirowana folklorem 

Jak Wam się podoba?

8 komentarzy:

  1. ja też zastanawiam się, co siedzi w głowie Magdy Kalakteryzacja :DDD super ten kreskówkowy <3 kurde, wszystkie extra! :))))
    Już nie mogę się doczekać kolejnego, ostatniego etapu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Duże WOW! Naprawdę świetne makijaże, to niesamowite, jak elementy codzienności można przekuć w make-up ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaz Dominiki najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post, świetne inspiracje :) Makijaż jak filtr ze Snapchata - genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, ale to wszystko jest świetne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, tym razem zdecydowanie nie wiem która wersja jest moim faworytem, wszystkie makijaże wyglądają wspaniale! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż inspirowany snapchatowym filtrem zdecydowanie wygrywa! Jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger