poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Tydzień V - podsumowanie - Kobieta Ptak

Cześć,
dziś już ostatni temat wyzwania. W przyszłym tygodniu wylosuję osobę, do której zostanie wysłana nagroda. A co wchodzi w jej skład? Dowiecie się na dniach mam nadzieję, bo jeszcze czekam na jedną rzecz:) Tak, więc - badźcie cierpliwe:))) 

Nihil Novi 
"Tym razem zainspirowały mnie różnice w ubarwieniu samicy i samca pawia. On jest krzykliwy i barwny, ona spokojna, trochę bura, jedyną jej ozdobą jest odrobina zieleni na szyi. Ale to wcale nie znaczy, że jest mniej piękna :)" Zdecydowanie! Nawet Pani Paw mi się chyba bardziej podoba! Asiu, bardzo lubię Twoje poczucie estetyki i precyzję! :)

Tu też Paw, ale zupełnie inny - zresztą czego by się można spodziewać po...
Magda Kalakteryzacje
"Inspiracją był oczywiście Black Swan, to chyba widać. Ale taki tam diadem Roveny Ravenclaw na łepetynkę + jedyne pióro jakie znalazłam w domu i wyszła taka sobie hybrydka:)" Makijaż dostałam o 4 nad ranem, a robiony był o 3 - to jest wena!:)) Ta tęczówka mnie przeraża!:))
PS zdziwko, że bez hektolitrów krwi? :D

Dominika
"Tropical bird cut crease :)" Megakolorowy, megatropikalny! Podziwiam precyzję wykonania! :) 

Magdalena
Zostanę zastrzelona, ale trudno:) Opublikować miałam tylko pierwszą pracę, ale podobają mi się obie!:) W tej drugiej pięknie wydobył się niebieski kolor oczu!:) A pierwsza to prawdziwa papuga!:O

Paulina
"Kobieta Ptak - Pani Zimorodek :)" Patrząc u siebie na pogodę za oknem - trafiłaś w 10! Akurat dziś padał deszcz ze śniegiem!:) Podoba mi się odcięcie kolorów na oku!:) 

I oczywiście ja
Ciekawa jestem czy ktoś zgadnie jakim ptakiem się inspirowałam!:) Spróbujcie zgadnąć w komentarzu!:))) Podpowiedź: Mój Mąż czasem się ze mną droczy, nazywając mnie nim:))) 

I jak Wam się podoba tym razem? 

PS. Przez pięć tygodni tylko pięć dziewczyn wytrwale wysyłało makijaże, dlatego... w przyszły poniedziałek wylosuję osobę, która otrzyma ode mnie niewielką paczkę z kosmetykami!:) Będzie też niespodzianka, więc zapraszam wszystkich, którzy wysłali choć jeden makijaż na to wyzwanie!:))) 
Emotikon gri

7 komentarzy:

  1. Hmm chyba najlepsze wyzwanie! :)
    Każde jedno wykonanie niesamowite i ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się Twój makijaż kojarzy z czaplą ;D
    Niesamowite makijaże! Szalone, ale z każdego można wybrać element, który można by przemycić w make-upie, chociażby na letnią imprezę.
    Dziękuję bardzo za miłe słowa ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak patrzę i patrzę na ten Twój makijaż i nic mi do głowy nie przychodzi... wrona?:D hahah! Magda Kalakteryzacja jak zwykle rozwaliła system :P wszystkie super super :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tydzień jest zdecydowanie moim faworytem.
    Dzięki za to wyzwanie, bawiłam się super :D Niestety, coraz więcej ludzi dowiaduje się, że mam w głowie pstro i krwawo xD Nie mam pojęcia, czy się cieszyć, czy bać, czy płakać :D

    A Twój make-up kojarzy mi się totalnie ze sroką :D

    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś wrzucić tylko jedno Łobuzie! :)
    Musiałam się nad niektórymi tematami mocno nagłowić, ale całe wyzwanie było świetną zabawą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde, ale dzieła!
    Szkoda, że odpadłam w 3? tygodniu wyzwania, ale zawsze coś :D
    Piękne kobietki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle wszystkie prace cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger