poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Tydzień III - Podsumowanie - Fokus na usta!

Cześć,
połowa za nami! Jupi! Dziś bez zbędnego wstępu, niech usta same przemówią:)

Nihil Novi
Jejku! Jak mogłam zapomnieć o tak pięknych ustach!? To chyba przez zazdrość!:) Bardzo przepraszam Cię Asiu:) Ostatni będą pierwszymi - mam nadzieję, że się nie gniewasz!:)) Jak sama napisałazrobiłam papierek na czekoladkę ^^ 


Paulina
Bardzo klasyczny, elegancki z ustami w kolorze czerwonego wina:)

Dominika
 
Piękne, różowo-cukierkowe, przyciągające uwagę usta!:) Mega mi się podobają!:) "Żeby nie było tak prosto, to nie jest to perłowa szminka, tylko pigment z inglota do powiek :P" 

Magdalena
Disney również zawsze na czasie!:) O tak!:)

Klaudyna
Mrocznie, granatowo i prawie niegrzecznie, bo grzeczności trochę dodają białe groszki na ubraniu!:) Pomadkoholiczko, podobają mi się te Twej usta! <3

Magda - Kalakteryzacje

"jak sie nadal spodziewasz po mnie czegoś normalnego - porzuć wszelkie nadzieje!
Emotikon grinKot jest mój (moje kochane czarne słoneczko Rasputin), modelka to moja przyjaciółka Mooniak Emotikon grin:D" Nie, nie spodziewałam się i nie spodziewam!:))) Taka jaka jesteś jesteś fajna!:)))

Beata
Kropki, kreski, ornamenty!:) Ekstra!:D

Sara
Trzecie oko!:) Super wyszło!:))

Dominika J.
Kocura też zawsze chciałam zmalować!:) Przypomniałaś mi o tym i chyba to nadrobię:) 

Bonus od dziewczyn!

Ola
Kolejna pomadkoholiczka!:)) "Lekkie ombre w mocnym kolorze, ale to jest dokładnie to co najbardziej lubię na ustach!" Pięknie!

I na koniec ja! Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam!:) Makijaż "Fokus na usta" już kiedyś na blogu wykonałam, więc Was odsyłam tutaj - klik. Natomiast na wyzwanie zmalowałam coś innego:

Ustomaniaczki łączmy się!:)))
Dzięki za wszystkie Wasze poczynania!:)
Bardzo mi się ten tydzień podoba!
A Wam?

10 komentarzy:

  1. świetnie wyszło. A ja zapomniałam :( jestem na siebie zła... kolejne na pewno zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te sznurki na ustach u Magda - Kalakteryzacje mnie zabiły :D :D to oko też super! :) Ale Twoja babeczka wyjaśnia :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej... A mnie nie ma? Wysłałam 7.04 i się zapodziało :(
    Reszta bardzo inspirująca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie się nie gniewam, dzięki za reakcję i pozdrawiam wszystkie uczestniczki wyzwania ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Papierek na czekoladkę oraz Twoja propozycja to zdecydowanie moi faworyci! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Disney wymiata. Twoje również mi się bardzo podobają. :-) Wszystkie kobietki dały czadu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. papierek na usta i ostatnia dość zimowa propozycja są oryginalne i cudnie się prezentują ;) mroczne i zabawne ustka też mi się podobaja bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja :* Twoje to mój faworyt. Skojarzyły mi się z Elsą z Frozen ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger