poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Tydzień II - podsumowanie - Face Charts

Cześć,
jeśli myśleliście, że już zapomniałam o blogu, to się myliliście. Po prostu ostatnio mam słaby dostęp do komputera:) Spokojnie, wszystko zdążę nadrobić:) Dziś pokażę Wam rezultaty kolejnego tygodnia, w którym miałyśmy się zainspirować, a właściwie odwzorować makijaż z Face Charta. Zbytnio nie przedłużając przechodzę od razu do konkretów:)

Swoją drogą, to było więcej czasu, a makijaży jakby mniej... Takie ciekawe zjawisko:))) Mimo wszystko każdy z przysłanych piękny i wyjątkowy - podziwiajcie już teraz ze mną!:)

Magdalena

Przepiękny Face Chart i przepiękne odwzorowanie! Naprawdę jestem zachwycona i nie myślcie, że to przez wzgląd na to, że to moja siostra. Po prostu bardzo mi się to podoba, a jeszcze jak powiedziała mi, że srebrne kropki zrobiła lakierem do paznokci to w ogóle mi zaimponowała:) Szacun!

Beata
Tu z kolei mamy odwzorowanie makijażu Maxineczki. Beata ma tak piękne duże oczy, że na nich ładnie prezentuje się praktycznie każdy makijaż, a ta kreska ombre bardzo mi się podoba!:) Zdecydowanie ten makijaż jest ekstra!:))))  

Paulina
Paulina jest już Mamą i swoje makijaże wysłała mi na zapas:) Bardzo się cieszę, że bierze dalej udział w wyzwaniu. Makijaż bardzo na plus!:)

Dominika
Piękny pastelowy Face Chart. Swoją drogą sama też na niego patrzyłam i się nad nim zastanawiałam:) Róż, błękit i usta ombre - dla mnie ekstra!

Magda - Kalakteryzacje
To zestawienie nie mogłoby się obejść bez Magdy i jej mrocznych pasji!:)) 

Asia - Nihil Novi
Ten pieprzyk mnie urzekł, a w połączeniu z ciemnymi ustami jest w ogóle super! 

I na koniec ja!
Taki, o!:)

Przyszły tydzień to "Fokus na usta". Jak zwykle czekam na makijaże do niedzieli do 20.00 ewentualnie jeszcze w poniedziałek do 18.00:))) 
Kto będzie? - już dwa makijaże mam!:)))) 

9 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w tych krótkich włosach i piękne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój makijaż robi wrażenie! Jest po prostu zniewalający! Piękne oczy, piękne usta! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamma mia!
    Oczyska to masz piękne w tym makijażu! A Magda mistrzowsko, odwzorowała kropka w kropkę, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No oczywiście, że dalej biorę udział :D zamawiam na następne specjalnie paletkę cienii :))) super te makijaże! A Twoim jestem jestem zachwycona na maxa :333

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda...odważnie;) A Ty wyglądasz przepięknie! Kolor na ustach jest po prostu boski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger