czwartek, 29 stycznia 2015

Styczeń w zdjęciach - snapchat #2

Cześć,
miesiąca styczeń zostało jeszcze tylko 2 dni, dlatego dziś trochę prywaty:) Uzależniona od Snapchat - to już wiecie! Mam tego naprawdę sporo:) Luźny post, czwartkowy, niekosmetyczny:) Styczeń minął mi bardzo szybko. Wiązało się to z dużą ilością zaliczeń, ale też z poważniejszym podejściem do bloga. Staram się publikować częściej i w coraz lepszej jakości!:) Mam nadzieję, że jest to zauważalne:) Póki co - zdjęcia w kiepskiej, telefonowej jakości! Zapraszam!
Jedzenie, selfie, jedzenie, selfie, widok, jedzenie i tak każdego dnia!:)))) Pozdrawiam tych, do których te zdjęcia docierają!:))) Jeżeli lubicie dzielić się chwilą, to polecam!:) Dziś tylko tyle! Zapraszam jutro - będzie bardziej urodowo albo makijażowo:)


Pozdrawiam,
Blondlove

14 komentarzy:

  1. Chyba musze sobie założyć snapchat :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też to zaczynam poznawać i lubić:) Również pozdrawiam snapchatowo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz już wiem co Cię tak wzięło na przeglądanie snapów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na pizze;))) Zabije Cię;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio wkręciłam się w snapa ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz takie czekoprzyjemności kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Takie czekopyszności w Grycanie! Polecam:)))

      Usuń
  7. czy ja widzę pizzę z Pizzy Hut? miaaaaam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger