niedziela, 4 stycznia 2015

Akcent na usta, ale i oczy trochę też!

Cześć, 
pamiętacie mój ostatni makijaż karnawałowy? klik Dziś bardzo podobny, ale zmodyfikowany do twarzy i kształtu oka modelki:) Oczy troszkę mniej intensywne i rzęsy niedoklejone, ale za to mocniejszy akcent na ustach!:) Uprzedzam pytania - to moja Siostra:) 
Dodatkowo... Pamiętacie moją wigilijną prognozę pogody? Tę o śniegu, mrozie, zawieruchach? klik Ten Na Górze chyba ją przeczytał, ale nie dość, że z lekkim opóźnieniem to jeszcze trwa to od dwóch tygodni... I właśnie w chwili, gdy miałam robić zdjęcia makijażu rozpętała się burza śnieżna, dlatego kolory są troszkę ciemne i przygaszone. Zrobiłam w programie co mogłam, ale zdjęcia i tak do końca nie oddają tego błysku na oczach... ehhh:) I tak jestem z siebie bardzo zadowolona!:)
Moja Siostra ma troszkę problematyczną cerę, z którą ciągle walczy. Naprawdę widać już efekty, ale troszkę trzeba się napracować, aby te niedoskonałości przykryć. Najważniejsze jednak, że w tym makijażu jej słupek pewności siebie znacznie się podniósł i oczy zabłysnęły. Jej uśmiech jest dla mnie największym komplementem i potwierdzeniem, że makijaż jej się podoba i dobrze się w nim czuje!:) Czy czegoś więcej trzeba? :)
Dajcie znać jak Wam się podoba! Póki co życzę miłego popołudnia:) Mam nadzieję, że choć u Was jest pogoda na spacer:) 
Pozdrawiam,
Blondlove

21 komentarzy:

  1. Twoja siostra jest równie śliczna <3 dobre geny :D
    A makijaż super, podkreślił jej urodę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu siostry!
      Cieszę się, źe podoba się makijaź! :)

      Usuń
  2. Super! A Madzia śliczna!!!

    Takie usta to zdecydowanie mój No.1 ostatnimi czasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta to też mój ostatni hit! Madzia też chciała!:))))

      Usuń
  3. Siostra podobna i równie śliczna :) A ten kolor na ustach... Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Niektórzy nas mylą!:) Kolor ust mój ulubiony!

      Usuń
  4. Nie będę oryginalna pisząc, że to kolejny świetny makijaż, a Magdzia wygląda rewelacyjnie :)

    Beatka, może opiszesz krok po kroku jak zrobić taki (albo inny) makijaż? dzięki temu, będziemy mogły wypróbować go na sobie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika! Świetna sugestia! Dzięki!
      Muszę w takim razie zrobić jakiś tutorial:)

      Usuń
  5. Jejku, koniecznie musimy zrobić powtórkę z rozrywki jak przy okazji próbnych ślubnych makijaży!
    To jest to! :) Madzi możemy pozazdrościć wizażystki pod ręką :P

    I muszę się przyznać, że zaglądam do Ciebie średnio po 5 razy na dzień by sprawdzić, czy czasem nie ma czegoś nowego, no i co piszą inni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że odwiedzasz mnie regularnie! To motywujące!:) Staram się wrzucać coś nowego średnio co dwa dni;)

      Usuń
  6. Masz śliczną siostrę i super podkreśliłaś atuty jej urody :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - cieszę się, że efekt się podoba!:)

      Usuń
  7. Doskonały makijaż oczu. Wygląda to bardzo efektownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyważone, mimo iż podkreślone usta i oczy to nawzajem się uzupełniają :) pięknie:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się to zrównoważyć!:) Dziękuję!:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Oh :D żebym ja tak wyglądała nie tylko od święta to by było cudnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwicz, a będziesz:))) Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger