środa, 7 stycznia 2015

Wieczorowo czy dziennie?

Cześć, 
dziś bardzo luzacko:) O dwóch makijażach - jednym mocnym, kolorowym, podkreślającym oko i drugim delikatnym, dziewczęcym, nudziakowym z błyskiem:) Oczywiście zdjęcia nie oddają wszystkiego, doświetlałyśmy się lampą z telefonu, który na kolację zjadł kolory... Hmm... Musimy mu to wybaczyć... :)
Na pierwszy ogień ten delikatny:
Monika ma bardzo delikatną urodę:) Blondynka o jasnej, delikatnej cerze, blond brwiach i blond rzęsach, w których bardzo dobrze się czuje i nie pozwoliła przyciemnić. Najważniejsze to czuć sie dobrze w swojej skórze!:) Makijaż to jedynie krem BB, delikatnie błyszcząca z przyciemnionym kącikiem zewnętrznym powieka. Do tego mocno wytuszowane rzęsy, róż na policzkach i troszkę rozświetlacza. Na ustach nudziakowa pomadka Avon. Jeżeli chodzi o cienie to posiłkowałam się Sleek - Oh so special. Typowo dzienny, delikatny, ale myślę, że pasujący do Moni i do jej obłędnie niebieskich oczu!:) 
Teraz widzę, że mogłam jeszcze poszaleć, ale to nie ostatnia okazja by ją malować. Studiujemy na jednym kierunku w jednej grupie, więc jeszcze na pewno się pojawi!:) 
Kolejna malowana to Klaudyna:
Mocniejsza wersja, wieczorowa choć dla wielu z Was pewnie wyda się również  dzienna:) Makijaż to: podkład, oczy w fiolecie i ciemnym turkusie (który w połączeniu z fioletem zrobił się szarogranatowy), przyciemniona linia rzęs, tusz, kredka do brwi, bronzer i rozświetlacz. Malowałam ją paletką Sleek - Ultra Mattes Dark (mam nadzieję, że tak to się pisze!). Na ustach ta sama pomadka, co u Moniki.
Klaudyna ogólnie boi się fioletów, bo w jej mniemaniu nie potrafi się nim umalować. Chciałam pokazać jej, że nie jest to takie trudne i że może wyglądać i czuć się w nim dobrze.
Na koniec obie piękne Panie:
Dwie wersje: jasna i ciemna! Dziewczyny śmiały się, że to jak w stereotypach:) Klaudyna zawsze ta ciemna, ponura, ostra postać grająca zwykle mocne role w przedstawieniach, a Monika to taki aniołek!:) Następnym razem role odwrócimy i zobaczymy co z tego wyjdzie!

Bardzo przepraszam za jakość zdjęć, ale starałam się wyciągnąć z nich jak najwięcej, a wiadomo profesjonalistą nie jestem:)))) 
Pozdrawiam,
Blondlove

15 komentarzy:

  1. Obydwie piękne i pięknie umalowane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie świetnie wymakijażowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten mocny, kolorowy przecudny!
    I nie przejmuj się, ja też doświetlam telefonem i mój ostatni post pokazał, jak bardzo może to zepsuć efekt. Więc wybaczamy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uffff:D Rozumiemy się!:))) Cieszę się, że się podoba!:)

      Usuń
  4. Obydwa świetne:) ale bardziej mi się podoba ciemniejszy:)śliczny ten fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten fiolet jest taki nietypowy! Też mi się podoba:))) Cieszę się, że oba makijaże przypadły do gustu:)

      Usuń
  5. Piękne modelki i piękne makijaże! Przepiękne kolory tęczówek dodatkowo uwydatnione makijażami. Obie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że oba makijaże się podobają!:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Ten ciemny jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie tak delikatnie, podkreśliłaś atuty :) Modelki piękne :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger