poniedziałek, 12 stycznia 2015

Wiosna zimą! Czy to możliwe?

Cześć,
nie wiem jak Was, ale mnie już strasznie ta pogoda - która aktualnie panuje - męczy. Niby zima, a śniegu nie ma! Raz zimno jak na Syberii (tak mówią, ja nigdy nie byłam), raz ciepło jak na wiosnę, raz słońce, raz deszcz, a później znów mróz i szklanka na chodnikach i ulicach... Narzekam trochę, ale sami powiedzcie? Czy nie lepiej, radośniej się żyje, gdy na zewnątrz jest trochę jaśniej? Słoneczniej? Aktualnie pracuję przy biurku i muszę palić lampkę, bo ciemno... 
Tęsknię za wiosną! A tu jeszcze tyle "zimy", bo z prawdziwą Zimą ma ona nie wiele wspólnego! 
No nic:) Chyba łapie mnie przedsesyjna chandra... Dlatego muszę sobie z nią jakoś radzić:) W związku z tym dziś makijaż kolorowy! Trochę jak zachód słońca albo jak krokusy na wiosnę:) Trochę ciepła, by żyło się lepiej:) 
I zbliżenie na oko:
W kąciku żółty cień My Secret, a następnie zmieszane róż i fiolety z Essence, Sleek, My Secret, w kąciku i załamaniu fioletowo-kobaltowy cień z My Secret. Jeżeli chodzi o cienie z My Secret to mam z serii matowej. Są tanie (ok. 8 zł) i dobrze napigmentowane, choć bardzo suche, dlatego strasznie się pylą. Mimo to bardzo je lubię. Kreska na oku wykonana eyelinerem z Maybelline. Rzęsy to Wispies Black Ardell, które troszkę krzywo przykleiłam w wewnętrznym kąciku, widzę... Przy otwartym oku jednak nie widać:) Następnym razem postaram się jeszcze bardziej:) 
Mam nadzieję, że się podoba:) Mi bardzo poprawił humor! Teraz wracam do nauki... Prace same się nie napiszą a sesja się sama nie zda:) Do następnego!:)
Aha! Z pozdrowieniami dla Basi z bloga: http://www.basiasmoter.pl - też wieczorami siedzę przy dzbanku herbaty Twojego pomysłu:) 
Pozdrawiam,
Blondlove

24 komentarze:

  1. Świetny makijaż a te oczy czadowe:) pogoda niestety kapryśna, mnie w ogóle zawsze męczy zima wole cieplejsze klimaty:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))) Ja też wolę wiosnę i lato:))) Już niedługo!!! :D

      Usuń
  2. Tyle radości! Od razu robi się weselej :) Makijaż oczu kojarzy mi się z cudownym zachodem letniego słońca nad morzem..... :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kolorki, niezależnie od pory roku, więc jak najbardziej jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię! Szczególnie , gdy za oknem taka szaruga:))))

      Usuń
  4. Cudowny! Miałam okazję widzieć na żywo, prezentuje się rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny makijaż, od razu jesteśmy bliżej lata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trochę rozchmurzyłam pogodę:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Taka tęcza w srodku zimy, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż! Piękne te oczy i uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Rozjaśnia pochmurny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny !!!;) zawsze z zachwytem oglądam takie kolorowe makijaże na blogach i yt ;);) Pięknie połączyłas kolory ;);) bede często Cie odwiedzać ;);) pozdrawiam ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Dziękuję! Oczywiście zapraszam częściej! Mam nadzieję nie zawieść!:D pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Zaliczenia i sesja pochlonely mnie juz calkowicie. Powodzenia! Na pewno wsjo pozdajesz! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz:) Ja trochę na przekór, ale siedzę po nocach... :))) Powodzenia Tobie również!:)

      Usuń
  11. Mi się z kolei ta żółć i fiolet skojarzyły z bratkami :D może coś z serii "inspirowane naturą"? :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger