wtorek, 13 stycznia 2015

Ciemnokolorowe smoky!

Cześć, 
dziś kolejny makijaż!:) Wczoraj pisałam, że mam dużo prac do napisania i zdanie sesji, ale jak widac jestem typowym studentem. Po prostu wszystko jest ciekawsze niż książki do nauki, notatki i Word... Zdążyłam poodkurzać, przeczytać kolejne rozdziały mojej aktualnie czytanej książki i zmotywowana dzisiejszą - piękną, słoneczną - pogodą, zdążyłam zmalować kolejny makijaż:) 
Nie wiem dlaczego taki:) Ostatnio siadam, wyciągam kosmetyki i po prostu maluję! Nigdy do końca nie wiem co z tego wyjdzie. Dziś z efektu jestem zadowolona:) 
Ciemne fioletowo-niebieskie Smoky! Idealne na imprezę, karnawał, domówkę:) W świetle wieczornym będzie wyglądał jeszcze lepiej:) Na eyeliner nałożyłam mój pigment nr 22 z Inglota. Pięknie się mieni dodając makijażowi blasku:)
Na ustach zagościła dziś mieszanka z palety pomadek Sleek w kolorze ShowGirl. Piękne różowe odcienie!:) Chcecie zobaczyć jak wygląda? Przedstawię Wam ją w następnym poście! 
Zbliżenie na oko:
W kąciku zewnętrznym dokleiłam pasek sztucznych rzęs Adell Accents 318 Black. Są banalnie proste jeżeli chodzi o klejenie:)
Makijaż moim zdaniem jest na tyle ciekawy, że ożywia nawet zwykły ubiór - dżinsy i zwykłą szarą koszulkę:) Więc na domówkę - jak pisałam wcześniej - jak znalazł:)
Dobra, koniec tych dobroci:) Czas wrócić do rzeczywistości i przygotować się do kolejnego kolokwium! Dajcie znać jak tym razem się podoba:) 
Pozdrawiam,
Blondlove

PS. Jeżeli Ci się podoba, miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga lub polubisz mój profil na Facebook. Dziękuję za motywację!:D

23 komentarze:

  1. Boże, mogę zostać Twoją modelką? :D Choć raz w życiu miałabym piękny make-up! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co da się w tej sprawie zrobić:))) na pewno nadarzy się okazja:)

      Usuń
  2. dobrze wyglądasz w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)))) Widzę, że też się uczysz :P

      Usuń
    2. Jak widać :D Ale ogólnie ostatnio wsjo pozdawałam, nie jest źle :D

      Usuń
  4. Świetnie uwydatnia kolor Twoich oczu! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż przeUwydatnia:) Ale faktycznie, a tak nie lubiłam fioletów:)

      Usuń
  5. Makijaż idealnie pasuje do Twoich oczu :) Coż moge dodać więcej - ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę bardzo piękny makijaż ;) Idealne oko.. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie napiszę znów, że bardzo mi się podoba Twój makijaż, żebyś nie popadła w samozachwyt ;p
    ale bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfekcyjny makijaż,oczy przepiękne.Kolor cieni rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie megamocny! ale bardzo w Twoim guście :D Fajnie powiększyłaś oko ciągnąc tą kreskę przez cały wewnętrzny kącik oka :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger