piątek, 2 stycznia 2015

Wreszcie karnawał!

Cześć, 
jak minął Wam Sylwester? Ja imprezowałam na domówce. Ostatnio się rozleniwiłam, przyznaję, ale wraz z nadeszłym rokiem 2015 mam zamiar się znów spiąć i się doszkalać! Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się zrobić jakiś kurs makijażowy! Dodatkowo w Sylwestra udało nam się zapisać na siłownię! Teraz motywacja jest dodatkowa:D Zobaczymy co się uda! Postanowień mam jeszcze kilka, ale nie chcę pisać na wyrost! Wolę 31 grudnia 2015 roku zrobić sobie podsumowanie! W zeszłym roku wśród największych wydarzeń wyróżniam wesela, oczywiście przede wszystkim moje, ale też i i moich przyjaciół:) Oprócz tego obroniłam tytuł Licencjata i dostałam się na magisterkę!:D Mijający rok był dobrym rokiem - oby 2015 nie był gorszym! Tego życzę Wam i sobie!

Chcę Wam pokazać co dziś zmalowałam. Będzie to świetna propozycja dla zielonookich, bo fiolet świetnie ten kolor wydobywa:) Dużo zdjęć zrobiłam, więc nie przedłużając zapraszam do oglądania!
Makijaż wykonany przy pomocy Sleek - Vintage Romance i pigmentu Inglot 22, na rzęsy dodatkowo przykleiłam pasek sztucznych rzęs Ardell - Wispies Black. Na ustach konturówka z Avon.
Na koniec dziękuję za 96 polubień na facebooku, 35 obserwatorów i ponad 11 tysięcy wyświetleń! Dziennie zagląda tu ponad 100 osób! Jesteście kochani! Dziękuję za każdy lajk, każdy komentarz! Motywuje to i to bardzo! Mam nadzieję, że będzie Was tutaj przybywać!
Dużo zdjęć, ale chciałam, aby było dokładnie wszystko widać:D Dajcie znać jak Wasze podsumowania 2014 roku i postanowienia na 2015 rok! I koniecznie napiszcie czy podoba się Wam moja wersja makijażowa:) 
Pozdrawiam,
Blondlove

31 komentarzy:

  1. Świetny makijaż! :) A ten fiolet na powiece przyprawia mnie o szybsze bicie serca - piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja dopiero teraz na nowo przekonuję się do fioletu!:)

      Usuń
  2. Po pierwsze: farbowałaś włosy? Po drugie: makijaż obłędny! Po trzecie: ja też mam moc postanowień i zobaczę co z tego wyjdzie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie farbowałam włosów:) To pozostałości po wakacjach:D Dziękuję i trzymam kciuki!:)

      Usuń
  3. Świetny makijaż jak zwykle! :) Masz śliczne oczy! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda! Podoba mi się, chociaż na co dzień jestem fanką mocniejszych makijaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś innego!:) Ja lubię tak, choć pewnie mocniejszy makijaż też u mnie ujrzy światło dzienne, bo to zależy jak mnie poniesie:)

      Usuń
  5. Boziuniu, jaka Ty jesteś śliczna! Makijaż zdecydowanie na tak, bardzo w moim guście!!

    A co do moich postanowień, to mam tylko jedno... zero postanowień! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Dziękuję!:))))

      Zero postanowień? Może i dobrze! Miło się zaskoczysz:)

      Usuń
  6. Piękna! <3 makijaż śliczny!

    A moje postanowienia bardzo podobne do Klaudyny. Najlepsze postanowienie- nic nie postanawiać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)

      I życzę Ci samych najlepszych zaskoczeń! :)

      Usuń
  7. Makijaż kapitalny:) A co do postanowień to mam ich wiele, ale zabieram się w tym roku do działania. Pierwsze, to chcę schudnąć, jak zawsze zresztą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja też co roku mówię: popracuję nad sylwetką - dlatego w tym roku zapisałam się na siłownię:) Dodatkowa motywacja w postaci uciekających pieniążków może być kluczowa:)

      Usuń
  8. uwielbiam fiolety na oczkach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, bardzo pasuję do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie słodkie i delikatne! <3
    Taki bym chętnie i na karnawał, i na uczelnie sobie zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę, sama mam zielone oczy i nigdy bym nawet nie pomyślała o fioletowym cieniu, a na Tobie wygląda to przepięknie! Ty zamiast iść na kurs makijażu powinnaś jakiś zorganizować. Masz już pierwszą chętną!

    Szczęśliwego Nowego Roku 2015!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz w takim razie koniecznie coś zmalować fioletowym cieniem:) A kurs? Nie, muszę zrobić na razie - to wszystko jest metodą prób i błędów:))) Jak się doszkolę to dam znać:))))

      Tobie również wszystkiego, co DOBRE i PIĘKNE!:)

      Usuń
  12. Postanowienie... hmm... ćwiczyć! (Przynajmniej ogarnąć się do ostatniego stycznia - wesele no. 6!) Konkretnie - przynajmniej raz lub dwa razy w tygodniu chodzić na zumbę. No i coś tam w domu... I mniej słodyczy... Ale to pewnie nie wyjdzie. Czekolada! <3
    A, i założyć sobie Słoik Szczęścia! <3 https://www.facebook.com/SloikSzczescia

    Co do makijażu.... rzeczywiście przepiękny! Cytując klasyka: "Tfoje oszy som hipnotajzyn!"
    Jedyne na co chciałąbym zwrócić uwagę to bronzer, mam wrażenie jakby było go za dużo... Ale ja się nie znam, może tak ma być :P (szczególnie jakoś 4,5 zdjęcie od dołu)
    I do tego kompozycja na tle firanki... dodaje takiego blasku :D
    Ech, za każdym razem jak oglądam Twoje makijaże myślę sobie "dlaczego moja powieka jest taka "trudna"?" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoik Szczęścia - super sprawa! Może "odgapię" robiąc swoją wersję:D

      Makijaż - masz rację! Z jednej strony bronzer nałożył mi się bardziej graficznie. Byłoby to dobre, gdybyś chciała w tym makijażu wyjść wieczorem. Ciemniejsze światło tłumi kolory i zaciera granice. Ja chyba konturowałam akurat tą część twarzy będąc w cieniu albo nie wiem - coś mnie zaćmiło:) Zauważyłam to dopiero na zdjęciach!:) Postaram się już tego błędu nie powtórzyć:))) Cieszę się, że makijaż się podoba:)
      A Twoja powieka? Trudna - nietrudna:) Metodą prób i błędów można czarować cuda:)
      Pozdrawiam:D

      Usuń
  13. Jak najbardziej, zachęcam do odgapiania :D
    No własnie, mówiłam, że się nie znam :P A też wiadomo, inaczej coś wygląda na zdjęciu, niż "w realu".
    Odzdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaz, uwielbiam fiolety <3 i te rzesy... Pięknie! Cos czuje ze ja nie poszaleje zbytnio z makijazem w tym karnawale ;( :D No zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Twoje makijaże są zawsze zjawiskowe, nawet te dzienne!:) a kto wie? Może Oliwka urodzi się też z pędzlem w malutkiej rączce:) powodzenia na najbliższy czas!:)

      Usuń
  15. Śliczny makijaż! I życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tobie również wszystkiego najlepszego!:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger