niedziela, 18 stycznia 2015

Haul - MintiShop

Cześć,
obiecałam i jestem:) Chcę Wam pokazać co nowego się pojawiło w mojej kosmetyczce i nie tylko:) Wszystkie zakupy zrobiłam na http://mintishop.pl/. Nie ma tego dużo, ale małymi krokami powiększam swoje zasoby kosmetyczne:) Lecimy! :)
Moje ulubione rzęsy Ardell :) Kupuję je w wersji Natural, a także Glamour. Różnica jest w długości i gęstości rzęs na pasku. Lubię je za cieniutki pasek, który jak dobrze się przyklei, jest ledwo zauważalny:) 
Dwie paletki Sleeka. Vintage Romance dla Mamy, bo bardzo się jej spodobała:) i Rio Rio, którą ma chyba już prawie cała blogosfera kosmetyczna, mam i ja!:) 
Yankee Candle - Samplery. Świece tej markią bardzo osławione, ale są stosunkowo drogie... Dlatego, aby ewentualnie nie żałować, zamówiłam sobie trzy próbki. I... są świetne! 
Tę zapaliłam wczoraj. Pachnie słodkimi kwiatami. Zapach nieduszący, delikatny, świeży, piękny! Przywodzi na myśl słoneczny dzień na łące pełnej kwiatów. Tylko rozłożyć kocyk i leżeć... Rozmarzyłam się! :D








Tej jeszcze nie paliłam, ale pachnie jak świeżo wyciągnięte z pralki pranie albo jak świeżo zmieniona pościel. Podoba mi się bardzo!










Ta jest bardzo świeża, ale też słodka. Jest bardziej dusząca niż Garden Sweet Pea. Podoba mi się! Będzie świetna na wiosenny okres.









I ostatnia rzecz. Make Up Revolution Iconic 3. Nie moja niestety, a mojej Moniki ze studiów! Piękna! Jestem nią oczarowana. Monika ma piękne niebieskie oczy, więc jest dla niej idealna. Tak mi się podoba, że sobie chyba też sprawię! Cudna! Jeszcze kilka jej zdjęć:
Tyle! Zdjęcia wszystkie robione w sztucznym świetle, więc kolory mogą nieznacznie odbiegać, ale starałam się, aby były jak najbliższe oryginalnym. Jak Wam się podoba? Macie coś z moich zdobyczy? A może macie coś godnego polecenia? Chętnie poczytam!:) 
Pozdrawiam,
Blondlove

20 komentarzy:

  1. Wow super zakupy, a rzęski są mega:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Rzęsy zawsze, przynajmniej jedne lądują w koszyku:)

      Usuń
  2. moja paletka :D
    widzę zakupy udane!
    Kuszą mnie te świeczki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, a jakie cienie poleciłabyś do moich brązowych oczu? Najlepiej takie, którymi trudno mi będzie coś zbabrać, bo do makijażu mam dwie lewe ręce ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Iconic będzie w porządku albo jakaś inna neutralna, bo łatwo się nimi pracuje:) A żeby podkreślić kolor oczu polecam jakiś niebieski akcent!:)

      Usuń
  4. Mam Iconic 3 i jestem w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz:) Ja ciągle zastanawiam się czy ta czy Naturally Your Zoevy:)

      Usuń
  5. Te rzęski są moimi faworytami:) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię zakupy w Minti Shop:) Jakiś czas temu zamówiłam u nich paletkę Zoeva Naturally Yours. Przeważnie jednak kupuję glinki i maski algowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zakupy zawsze przychodzą ładnie zapakowane:) Muszę spojrzeć na te glinki i maski, bo ja zazwyczaj kupuję kolorówkę:)

      Usuń
  7. Mam rzęsy Demi Wispies, a na paletkę Vintage Romance mam ochotę odkąd pojawiła się na rynku. Palety MUR też są piękne. Trzeba jednak znać umiar, bo mam już tyle cieni, że chyba do końca życia nie uda mi się ich zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym, ale chęć nowości często jest silniejsza:) A Vintage jest przepiękna!

      Usuń
  8. Właśnie mam zamiar tam zamawiać:) fajne rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiaj! Nie będziesz zawiedziona, bo te rzeczy przychodzą tak dobrze i ładnie zapakowane, że zawsze jestem pod wrażeniem!:) I szybka wysyłka!

      Usuń
  9. ta paletka jest naprawde ladna! :) tylko szkoda ze nie ma lepszego opakowania;/ obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś specjalnie do niej nie ciągnie... w zupełności wystarczają mi paletki Zoeva:) Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i motywację do dalszego pisania:) Staram się odpowiadać na bieżąco!

Komentarze typu "wzajemna obserwacja" w ogóle nie wchodzą w grę... Nie jestem zainteresowana takimi wymianami:)

Zapraszam częściej i życzę mile spędzonego czasu!:)

Copyright © 2014 B L O N D L O V E , Blogger